לפני כמעט שנתיים יצאנו לדרך עם הפרויקט הזה. 7 זוגות אמיצי לב הגיעו לסדנא של 3 ימים מלאים ונתנו לנו רשות לצלם אותם. חשבנו שייקח לנו חודש, חודשיים לערוך את זה. לקח לנו שנה שלמה. את המוצר המעולה הזה נתנו בידיים של כעשרים זוגות לבדוק מה עובד בו ומה לא (אחרי הכל, זאת פעם ראשונה בארץ, וכנראה בעולם כולו, שמוצר כזה מוצג לקהל הרחב). והבנו שאנחנו צריכים להוסיף לו עוד סרטונים קצרים שיבהירו נושאים שלא היו מספיק ברורים ושיהפכו את הלמידה לפרקטית יותר. הוספנו גם שאלונים ותרגילי דמיון מודרך וחומרים נוספים לקריאה.

ויצא לנו מוצר שחבל לכם על הזמן!

סדנא בת 3 חודשים שתוכלו לצפות בה בזמן שלכם, ובקצב שלכם, מהפרטיות של הסלון או חדר השינה שלכם. בשני מסלולים שונים שאחד מהם יתאים בדיוק לכם.

אני לא חושב שקיים מוצר דומה לזה בעולם כולו. באמת. מתוך 30 שעות צילום, ערכנו 12 שעות משובחות, שעליהן הוספנו עוד 3 שעות של סרטונים ותהליכי דמיון מודרך, של כל מה שזוג צריך כדי להפוך את החיים שלו ליצירתיים, אותנטיים, בוגרים, מובחנים וראויים וסקסיים יותר.
אתם תצפו בשולי ואנוכי מטפלים בזוגות עם מגוון של בעיות וקשיים, ממש כמו שלכם, אבל אתם בבית תקבלו גישה גם למאחורי הקלעים. לחשיבה שלנו על הזוג, להסבר על מדוע שאלנו שאלה כזו או אחרת, ולפנייה אליכם בבית, עם נושאים לחשוב, להרהר ולשוחח ביניכם.
אתם תקבלו תרגילים בתנועה, שמדגימים את המושגים עליהם נדבר, תקבלו הרצאות קצרות, משחקים, תהליכים בכתיבה ובשיחה, ומגוון עצום של כלים, לא טיפים, שיגרמו ליחסים שלכם להעלות שלב, לקפוץ מדרגה, ולהפוך למה שבאמת רציתם שהם יהיו.
זהו פרוייקט ייחודי גם בפורמט שלו וגם בתכנים. הזדמנות לעשות היכרות מעמיקה וחוויתית עם הגישה של מובחנות וראויות ועם עצמכם, באופן שלא הכרתם.
בזמנכם החופשי, בקצב שלכם, בבית שלכם, תוכלו לצפות, לשוחח, לתרגל ולעבור טרנספורמציה.

התפיסה בבסיס הסדנה:

חלק מהתפיסות שגדלנו עליהן בנוגע לתנאים הנדרשים לאפשר זוגיות מספקת לטווח ארוך, פשוט אינן נכונות. למדנו, לדוגמא, שאנחנו צריכים לוותר, להתפשר ולהכיל זה את רגשותיו של זה. למדנו שבזוגיות טובה אנחנו אמורים לכווץ את עצמנו, את הרצונות והערכים שלנו. למדנו לצפות מבן הזוג שלנו להקשיב ולהכיל את הרגשות שלנו ולמדנו שלא לסמוך על עצמנו ולא לצפות מעצמנו להרגיע את החרדות שלנו.

כל התפיסות הללו, לא רק שאינן מועילות לקיום יחסים זוגיים ארוכי טווח, הן למעשה מזיקות.

זוגיות ארוכת טווח מספקת, מצמיחה ומעשירה, יכולה לפרוח רק כששני בני הזוג מבטאים את עצמם באופן אותנטי, נשארים נאמנים לרצונות ולערכים שלהם, מפסיקים לפחד מקונפליקטים, לומדים להרגיע ולווסת את הרגשות והחרדות שלהם בכוחות עצמם, ומפסיקים לצפות מבני זוגם לאישורים והכלה.

בואו ללמוד משולי ואמתי מגד, זוג מטפלים שחי לגמרי את מה שהוא מדבר, איך להפסיק לפחד מקונפליקטים ולהתחיל להיות אותנטי, איך להפסיק לפחד מאינטימיות רגשית ומינית, וכיצד להביא את עצמנו במלואנו לתוך הקשר. בואו ללמוד כיצד מעירים את התשוקה כאשר אחד מבני הזוג רוצה יותר והשני פחות. בואו ללמוד להיות בדיאלוג מכבד והוגן. בואו ללמוד להפסיק להיות קורבנות אחד של השני ולהתחיל להיות היוצרים הבלבדיים של מערכת היחסים שלכם.

אתם עומדים לקבל סדנה מצולמת שהוכנה במיוחד עבורכם. 15 שעות מצולמות וערוכות במקצועיות מוגשות ב 24 שיעורים ועוד כ 20 סרטונים, שדרכם תוכלו לעשות עבודה זוגית אישית משלכם, לפתור בעיות, להתפתח ולצמוח כבני אדם וכזוג.

להרשמה:

הסדנה מכילה:

1. הרצאות קצרות על נושאים כגון: היכולת לתת ולקבל ביקורת, המידה שבה הדימוי והערך העצמי שלנו מושפעים ומשוקפים דרך בן או בת הזוג, איך מתמודדים עם האשמה וטענות, האם אנחנו מתמרנים את בני זוגנו והאם ואיך הם מתמרנים אותנו? האם אנחנו ראויים לאהבה שאנחנו מבקשים? מה מאפשר אינטימיות עמוקה? מה מאפשר ומה מחבל בתשוקה ביחסים ארוכי טווח? ועוד

2. הדגמות של טיפולים זוגיים עם הסברים: מסתבר שהבעיות שאתם חווים אינם כה שונות מהבעיות שזוגות אחרים חווים בזוגיות שלהם. בסדנה זו תהיה לכם הזדמנות לצפות במספר הדגמות של טיפולים זוגיים עם זוגות אמיתיים שהשתתפו בסדנה. אתם תחשפו למאחורי הקלעים של הטיפול. אנחנו נשתף אתכם בסיבות מדוע בחרנו להתערב בצורה כזו או אחרת. אנחנו נשאל אתכם שאלות לגבי הזוגיות שלכם, כך שאתם תוכלו לקחת את התובנות מהטיפולים בזוגות האחרים, לתוך החיים הזוגיים שלכם. אנחנו נעצור את הטיפולים כדי לאפשר לכם זמן לשוחח ולעבד את מה שראיתם. וכל זאת עם שניים מהמטפלים הזוגיים הבולטים בארץ – שולי ואמתי מגד. 

3. תרגילים: הסדנא עמוסה בתרגילים מסוגים שונים, בשיחה, בתנועה ובמשחק. אתם תראו אותנו ואת המשתתפים מדגימים כיצד התרגיל או המשחק מתבצע, ואתם תבצעו את התרגילים בעצמכם, בבית, בזמנכם החופשי. כל התרגילים נועדו להעביר בצורה חוויתית את המושגים והרעיונות עליהם אנחנו מדברים בסדנה. כשתעשו את התרגילים, אתם תעברו חוויה שתעמיק את ההבנה שלכם את המושגים.

4. כלים: אתם תקבלו שלל כלים להתמודדות עם מצבים שונים בזוגיות. כלים שילוו אתכם זמן רב אחרי הסדנה ויסייעו לכם להצמיח את מערכת היחסים שלכם לגבהים חדשים.

5. הזדמנות לשיתוף: במהלך הסדנא תקבלו הזדמנויות רבות לשתף אחד את השני, דרך שאלות מובנות, מה מתרחש אצלכם, מהם המחשבות והרגשות שעוברים עליכם, ומה אתם לומדים בסדנה. כשתסיימו את הסדנה, תוכלו להצטרף לקבוצה סגורה בפייסבוק ושם תוכלו לשתף ולקרוא שיתופים של זוגות אחרים שחוו את הסדנה. תוכלו לתמוך שם אחד בשני.

6. סרטונים עם משימות חשיבה, תשומת לב ועשייה לכל שבוע.

7. שאלונים שבעזרתם תוכלו לבדוק את ההתקדמות שלכם ולדווח עליה לעצמכם ולנו. 

הסדנה המצולמת שלנו היא פרויקט חדשני וייחודי. הזדמנות יוצאת מהכלל להתנסות בסדנה שלמה בבית שלכם, בזמן שלכם, בפרטיות שלכם,  בקצב שמתאים לכם. הזדמנות לצפות במאחורי הקלעים של טיפולים זוגיים אמיתיים. הזדמנות לקחת לחיים שלכם את התובנות מטיפולים של זוגות אחרים,ְ דומים ושונים מכם. הזדמנות לזמן איכותי בו תוכלו לתרגל ולשחק יחד באופן שיעמיק את האינטימיות, התשוקה והיצירתיות שלכם. 

יאללה, תרשמו אותי עכשיו!

הסדנה שלנו ייחודית גם בתכנים שהיא מעבירה:

לדוגמא, אנחנו לא נלמד אתכם תרגילי תקשורת. מדוע? כי אתם כבר מתקשרים מצוין. גם אם אינכם מודעים לכך. אנחנו גם לא נלמד אתכם להכיל אחד את שני. מדוע? כי הניסיון להכיל את בן הזוג משאיר אותו ילדותי ותלותי. ואנחנו גם לא נלמד אתכם להתפשר, כי כשזוגות מוותרים ומתפשרים על דברים חשובים, הם הופכים להיות ממורמרים ומלאי טינה. 

אתם כן תלמדו להיות מובחנים, יצירתיים, גמישים, אותנטיים וראויים יותר לאינטימיות ותשוקה. 

אתם תלמדו כיצד לעמוד על שלכם, להיות מחוברים למרכז שלכם, לרצונות ולערכים שלכם, ואתם תלמדו כיצד לעשות זאת באופן שלא רק שלא יצור מרחק או כעס ביניכם, אלא להפך, יצור קרבה, אינטימיות ותשוקה עמוקים יותר. 

אתם תלמדו כיצד להתמודד בשקט עם כעסים, ביקורת, טענות והאשמות של בני זוגכם. 

ואתם תלמדו מה מחבל ומה מאפשר לכם להפוך לראויים יותר לקבל אהבה, מגע, פינוק, מיניות בריאה, חושניות, תשוקה ועונג מבן או בת הזוג שלכם. 

הזוגיות שלכם יכולה לעבור טרנספורמציה של ממש אם תעקבו אחר הסדנה ותעשו את כל התרגילים המוצעים בה. כן, היא עשוייה להקפיץ את הזוגיות שלכם לגבהים שלא היכרתם, אבל כאלה שבהחלט אפשריים עבור זוגות שמוכנים לצאת למסע הזה. 

עם מה תצאו מהסדנא:

1. עם יכולת לעמוד על שלכם, להיות מחוברים למרכז שלכם, לרצונות ולערכים שלכם, ואתם תלמדו כיצד לעשות זאת באופן שלא רק שלא יצור מרחק או כעס ביניכם, אלא להפך, יצור קרבה, אינטימיות ותשוקה עמוקים יותר.

2. עם הידע כיצד להתמודד בשקט עם כעסים, ביקורת, טענות והאשמות של בני זוגכם.

3. עם הבנה מה מחבל ומה מאפשר לכם להפוך לראויים יותר לקבל אהבה, מגע, פינוק, מיניות בריאה, חושניות, תשוקה ועונג מבן או בת הזוג שלכם.

4. עם אומץ להביא את הצרכים, הרצונות והערכים שלכם לזוגיות.

5. עם יכולת מוגברת ליצור מפגש אינטימי ועמוק אחד עם השני.

6. עם היכולת להיות בתשוקה עזה לבן הזוג, למרות הקשיים.

7. עם יכולת להתקרב כאשר אתם רחוקים.

תנו לזוגיות שלכם מתנה ענקית. תנו לעצמכם ולבני זוגכם מתנה ענקית. השתתפו בסדנה שתאפשר לכם להיות עצמכם באופן מלא, בתוך היחסים. 

חבילת הסולו: המסלול שאתם עושים בעצמכם. ללא השתתפות בקבוצות זום וללא התערבות נוספת שלנו.

זה המסלול שמתאים במיוחד לאנשים שסומכים על עצמם שיוכלו לעבור את התהליך בכוחות עצמם. וכן לאנשים שפחות אוהבים, או לא יכולים מסיבות שונות, לחשוף את עצמם לזוגות אחרים.

מחיר: 1450 ש"ח במקום 1600 ₪

החבילה כוללת: 

12 שעות סדנה מצולמת

3 שעות סרטונים קצרים

3 תהליכי דמיון מודרך

10 שעות של הזדמנות לתרגל, לשחק ולשתף בתרגולים מובנים שניתן לכם

דפים מלווים הכוללים את כל השקפים בסדנה. ויש הרבה. הוראות למשחקים ולתרגילים. 

פרקים ומאמרים משלימים לקריאה.

שאלונים שבועיים לבחינת ההתקדמות שלכם.

ארבעה מפגשי זום קבוצתיים שמתקיימים בימי שישי בבוקר אחת לחודש. 5 שעות של מפגשי זום שבהם המשתתפים מעלים קשיים והצלחות ואנחנו עובדים איתכם, מתעמתים איתכם, מסבירים ובהירים את מה שצריך הבהרה.

השתתפות בקבוצת ווטסאפ קבוצתית שבה תוכלו להעלות שאלות ותהיות ולקבל מחברי הקבוצה ומאיתנו פידבק על מה שעובר עליכם

השתתפות בקבוצת פייסבוק סגורה המיועדת לבוגרי הסדנא.

מחיר: 1450 ש"ח במקום 1600 ש"ח.

בנוסף לאלה, לכל זוג שירכוש את הסדנא באחד מהמסלולים, ויהיה מעוניין בכך, אנחנו נעניק שני מפגשים טיפוליים, בני שעה וחצי כל אחד, במחיר של אחד, עם אחד מהמטפלים הבכירים שלנו (המחיר הכפול יחושב על פי המחיר הרגיל של אותו מטפל. לכל מטפל מחיר שונה. המחירים נעים בין 500 ש"ח ל 750 ש"ח למפגש בן שעה וחצי.

אתם תתקינו את אפליקציית נאדג' nudge, על הסמארטפונים ועל המחשב שלכם ותקבלו שם את כל השיעורים, הסרטונים ותרגילים נוספים קצרים מדי שבוע, אשר משלימים את השיעורים ועוטפים אתכם מכל הכיוונים. החומרים הנוספים הללו יענו לכם על כל שאלה שתעלה אצלכם.

במחיר של כ 3 טיפולים זוגיים (במסלול ארד) אתם מקבלים 15 שעות של צפייה משנת חיים

במחיר של כ 4 טיפולים (במסלול כסף) אתם מקבלים כ 15 שעות צפייה פלוס 5 שעות טיפול קבוצתי בזום.

דיל כזה לא תמצאו בשום מקום. וערך כל כך עצום לחיים שלכם גם לא תמצאו בשום מקום.

ואם תזדקקו בכל זאת טיפול, אחרי הסדנה, תוכלו לפנות לאחד מ כ 20 מטפלים זוגיים שלמדו, הודרכו והוסמכו על ידי אמתי מגד לטפל בגישתו, הפרוסים ברחבי הארץ. 

ניתן לפרוס לעד 8 תשלומים

הבנו, באמת הגיע הזמן להירשם, תוכלו לרשום אותנו?